Chili Tai och en dunderdag på stan

Hejsan!
Idag har varit helt underbar! Andreas och jag åkte in till stan med 10-bussen så att vi skulle kunna äta på Chili Tai medan det var lunch-pris. Men innan vi åt gick vi runt på stan lite. Först blev det maxi, där Andreas köpte en stor kexchoklad och en tatueringstidning till mig (!) , sen gick vi till leksaktlagret, där Andreas sålde ett spel. Sen blev det Gina Tricot, där jag köpte ett vitt långt linne ( fick ett present kort på 200 kr på Gina Tricot av Andreas familj, sen fick jag en skarf av Amanda ). Efter Gina gick vi till Vero Moda, där jag inte hittade något, sen blev det Glitter, där jag köpte två par billiga örhänger (a). Sedan blev det biblioteket där jag lånade en fototidning, sen Onoff, där jag köpte Sims 3 Destination Världen. Andreas köpte Mirror's Edge där ( till xbox 360 ). Sen blev det HM, där jag inte heller köpte något, sen blev det Chili Tai.
På Chili Tai var det fullsmockat med folk, men vi fick ett bord iaf ! Bland annat var nästan alla lärare från Njudung där + några stycken från Withala. Var lite pinsamt, för två av mina lärare såg mig och hälsade ^^ Hoppas de inte kommenterar det på måndag sen... ^^ Aja, maten var supergod och Andreas bjöd på det (y) .
Efter Chili Tai gick vi till JC, där jag testade massa jeans. Köpte ett par för 299 , enkla och bra ! När vi var klara på JC hade vi missat bussen med ungefär 5 - 10 minuter så då gick vi till biblioteket för att invänta nästa buss. Jag satt och läste fototidning :) När tiden blev ungefär tre gick vi till Willys för att köpa chips och dipp tills ikväll , och Andreas köpte Tacochips, och Guacumoladipp (!) , min favorit :D Haha,  så snäll! Efter Willys tog vi en omväg bort till Stationen, gick in och satte oss på Meddo och väntade, sen gick vi till bussen.
Låter kanske rörigt? Men åh vad jag älskar såna dagar på stan! (;

Nu ska jag leta teman till mobilen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0