Congratulations to Cicci

Hej! Idag är ingen vanlig dag, för idag är Ciccis födelsedag! Ja minsann, syster min fyller 15 idag. Vilket innebär en del saker som jag tror att alla vet (; Hon är överlycklig för hon får tex köpa Power King igen! ^^ Haha.
Hon har fått lite småsaker och så, och av mig fick hon en Avril Lavinge skiva! :) Hennes idol typ.. ^^ Tror hon blev glad :)

Tänkte länka till hennes blogg, bara för att hon fyller "stor flicka" idag ;)  Klicka här om ni är intresserade av att se hur min systers blogg ser ut. Har inte hunnit göra i ordning den än, men det är påväg!

Blir kanske att jag tar något kort sen när vi ska äta daimtårta :) Och om jag tar laddar jag upp! Håll utkik! (;

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0