Damma.

Hejsan!
Skoldagen gick långsamt idag. Fast ändå hade jag roligare än igår. Konstigt det där. Jag va ganska trött idag med, sånadär sega lektioner som man sitter och halvsover till. Men jag lyckades hålla mig vaken iaf. Tur det!

Nu har jag precis gjort klart min matteläxa. Haha, usch vad tråkigt det är , och lätt är det inte heller minnsann! Tror nog vi börjar på B-kursen. Fast vet inte förästen, vi kanske får reda på det innan ... ?

Ingen rolig kväll väntar. Först nu måste jag damma mitt rum, och medan jag gör det hade jag tänkt plocka i ordning och städa lite grann med. Och när jag är klar.. , ja då blir det väl datan igen antar jag. Om jag inte sätter mig och ser en film eller något. Det får jag se vad jag har lust med.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0