I want some changes

Jag och pappa har precis suttit och kollar runt lite på mio och halens efter 120 sängar. Jag har just nu en loftsäng, men är så trött på den! Vill ha en vanlig säng ist, och då vill jag inte ha en smal, utan en 120 säng. Mycket bättre att köpa en bred direkt. För om jag köper en 120 säng kan jag ha den sen när jag flyttat hemifrån, och om jag bor tillsammans med tex Andreas då så är det ju bra, för då slipper vi köpa oss en dubbelsäng liksom.
Har hittat två sängar än så länge som jag funderar mellan!
Den här,

eller den här.

Vad tycker ni? Den första passar grymt bra ihop med mitt skrivbord egentligen, fast den andra är ju enklare. Hmm. Svårt det här!

Förästen, nu om jag ska köpa en ny säng måste jag ju ha någon som köper min gamla! Ni kan ju höra av er om ni är intresserade! Den är i bra skick, och en madrass medföljer. Pris kan disskuteras, har inte bestämt än. Men i butik kostar den ca 2500 ( utan madrass ).
Här är bilden som finns på halens hemsida.

Skivan som datorn står på har jag tagit bort, fast har den hemma och skickar självklart med den vid köpet. Och den saken som står på hjul under sängen hänger inte med. Den har jag inte hemma.

Här är en bild på sängen hemma hos mig. Lite omgjort med hyllan och så, men ingenting man inte kan fixa tillbaka igen!

Någon som är intresserad? Kommentera isf detta inlägget eller maila [email protected].

Nu ska jag kolla facebook lite snabbt, sen blir det sängen för min del! Jag är trött! Gah.

PUSS och KRAM

Kommentarer
Postat av: Andreas

Helt klart den första! Mycket snyggare ram! :)

Ett tips är ju att annonsera på Blocket. Har nog större chans att få den såld där ;)

2010-01-14 @ 22:29:39
Postat av: Petrah Thorsson

du kommer nog vilja ha en dubbelsäng som småningom i alla fall. men en 120säng räcker super bra!!! det hade jag och jeff i början. men sedan fick vi en 160 säng, dubbel, av min syster ^^



Tycker den med ställning var riktigt snygg. den hade jag kört på! ser mycket bättre ut än med två träd ben som sticker ner! vill själv skaffa en sängram till min och jeffs säng som småningom.

2010-01-15 @ 06:49:02
URL: http://kakelplattor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0