Magnus och Tania här,

Hej hopp! Idag vaknade jag av veckarklockan som ringde kvart över nio. Var tvungen att gå upp för att göra mig i ordning för Magnus och Tania skulle komma från Göteborg och skulle hämta upp mig och Andreas i Sjunnen så vi med kom hem. Men ungefär klockan halv tio kommer ett sms om att de är tidiga, att de alldelles snart är framme i Sjunnen, då blev jag chockad och stressad men det hann bara gå ungefär trettio sekunder innan det kom ett sms om att de bara skojade, att de var en timma sena, så de skulle inte komma förän halv tolv ist för halv elva. Då tog jag en djup suck och andades ut, sen gick jag ner och duschade, för då hade jag ju tid till det liksom, ville inte gå och sova igen.
Sen när vi var klara och när vi kommit hem delade vi ut lite paket och så. Av magnus och Tania fick jag:
En halsduk ( svart )
Ett par vantar ( svarta )
250 kr i presentkort på JC
Jättebra saker! Tack så mycket ! (;
Sen blev det lite mat och när vi precis ätit klart kom Ciccis pojkvän Ben till oss med, kul att få träffa honom för första gången :)
Vi spelade också lite Sims 3, Geni och umgicks i övrigt under dagen (: Mycket bra dag!
Sedan när Magnus och Tania åkt hem bytte jag örhängen, var välbehövligt kände jag , och för en gångs skull gjorde det inte ont att sticka igenom pinnen i hålet längst upp. Det va lite ovanligt ^^ Men kanske har det äntligen börjat läka (!). Jag har också plockat bort alla grejer jag haft på sängen innan så mitt rum är fullt med saker just nu, men det blir det ändring på sen när vi fått iväg min loftsäng ( som vi fått sålt nu ! ) och när jag fått en ny säng och vi köpt någon hylla och så med (Y) Blir nog kanon!
Nej nu blev det massa massa text! Haha, har inte så mycket mera att skriva... Kan ju tillägga att bilder kommer upp i morgon, orkar inte nu ! Eller , ah , en på mig kan jag bjuda på (:

Nu ska jag nog sätta mig och se på film ! (; Mohahaha .
Sov så gott !  GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0