One week left

Det är bara en vecka kvar tills jag fyller 17. Det känns helt underbart, för då är det bara ett år kvar sedan tills jag blir 18.
Och om cirka tre veckor ( den 12e februari ) ska jag, mamma, pappa och Cicci ( tror jag ) utomlands! Helt underbart. Längtar så mycket så det inte finns alltså!
Hade sovmorgon idag ju förästen. Åkte in med Andreas och hans pappa till skolan. För Andreas skulle på astma-test vid nio, tror jag det var iaf. Hade två lektioner, sen kollade vi på fotboll i tio minuter sedan slutade vi. Haha. Lite surt att sluta 20 minuter efter att bussen går, men jag hade kul iaf! Satt och kollade på bilder med Oscar och Pontus.. :P Var ganska underhållande faktiskt (: Tiden gick fort!
Just nu sitter jag och äter kola. Tänkte göra TOF läxan tills imon. Ta reda på vilka de sju underverken är. Tråkigt men nödvändigt.. ^^ När det är klart ska jag nog försöka få något ordning på min "operativsystems-uppsats". Ska vara klar och inlämnad på fredag nämnligen.. Men det klarar jag nog!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0