Picasa 3

Hej där! Imorgon smäller det ! Då blir jag ett helt år äldre! Vad underbart alltså! (; Evelina ska troligtvis med mig hem och jag ska fota maaaaaaaaaassaaa! Lita på det!

Har precis ringt onoff nu, för att kolla om jag kunde få sommarjobba där i sommar. Men det gick inte ^^ Det var både fullt och så var det 18-års gräns. Men men! Får söka nästa år igen! (:

Har lekt lite i Picasa 3 idag. Kommit på lite nya saker man kan göra! Lite roligt! (: haha . Här kommer lite bilder !




Vad tycks? :)

Nu ska jag se lite på tv !
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; tacktack! ^^



gillar bilden längst ner, härliga färger!

2010-01-25 @ 20:19:20
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0