Sunday

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg? Det har jag! :)
Jag, pappa och Andreas var inne i stan innan, vi va på ÖB, Netto och Maxi. Blev lite mat och så. Och till mig själv köpte jag chilinötter, en mugg och en kexchoklad. Mums (Y) Haha! Sen på hemvägen svängde vi in i Sjunnen, för att lämna av Andreas. Slapp hans pappa hämta honom sen (: Snällt tycker jag!
Nu har jag precis ätit. Blev lite räster och så. Helt okej!
Funderar på vad jag ska göra sen... Tror nog kanske det blir en promenad med hunden. Fast inte så lång, för det blåser hemskt mycket ute nu, så fast det bara är minus 3 grader känns det som iaf minus 10. USCH! Något bra på TV ikväll förästen? Ingen koll alls just nu ^^

Här kommer en bild jag inte lyckades ladda upp igår. Blogg.se krånglade massor för mig ^^ Störande.

Tyckte det var roligt att fota med spegeln. Inte gjort det så mycket alls. Blir kanske flera sådana kort i framtiden!

Lägg gärna en kommentar? :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0