Tisdag

Hej. Skolan idag var riktigt seg. Jag var på dåligt humör nästan hela dagen och dötrött. Väldigt jobbigt men jag överlevde. Sista lektionen hade jag gympa. För en gångs skull tyckte jag det var roligt faktiskt. Vi körde lite lekar och sammarbetsövningar. Det blev endel skratt och man blev jättevarm, för det var faktiskt jobbigt, fast kul! Och jag har ju så dålig kondis så jag va nog tröttast av alla .. ^^ Hhaha.

När jag kom hem åt jag. Sen såg jag att jag fått post (!) Hihi. Älskar att få brev! Brevet var från Andreas lillasyster Amanda. Hon frågade om vi kunde brevväxla, och självklart kunde vi det! Jag tycker sånt är jätteroligt! :) Så jag skrev ihop ett litet snabbt brev till henne och la på köksbordet , så det kommer iväg sen.

Efter det fick jag lust att göra en fejk-tatuering. Haha! Ne, men det blev fint! Gjorde en på insidan av handleden. Vill ha en tatuering där, men vet dock inte vad för tatuering. ^^ Här kommer bild.

Tycker den blev ganska fin ändå. Fast det är nog ingenting jag vill tatuera in.

Tänkte också bjuda på en bild jag tog igårkväll. Hade svårt att somna, så jag tog lite kort, och läste lite med.

Kortet är taget med mobilkameran.

Ikväll har jag inte något planerat förutom att se på Paradise Hotel. Och om jag orkar gör jag lite svenska läxa med ( ja , vi har redan läxor ... ).

Hoppas ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: MT

de är extremt fina, älskar dem! :D

ja, det är jag som har tagit den , det är mina ben på bilden också haha ;)

2010-01-12 @ 18:44:25
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0