Tror mitt huvud har fått en allvarlig sjukdom

Jag börjar bli orolig nu. Börjar få lätt att segla iväg i mina egna tankar om dagarna. Och så när det är något jag ska göra så glömmer jag det lika fort igen! Mamma har påminns mig fyra gånger tror jag att fråga Andreas om han glömt sin halsduk här. Och så fort hon sagt det och jag svarat henne så försvinner det från järnan ... Jobbigt alltså! Och så hade jag bestämt mig för att göra svenska idag. Men jag glömmer bort det hela tiden! Tänker typ " nu ska jag göra det efter att jag gjort det här " osv. Sen försvinner det. Det är läskigt! Men nu har jag skrivit ner det här iaf! Så borde inte glömma svenskan. Ska nog göra den nu när inlägget är klart.

Jag är allmännt trött i huvudet . Finns det inget man kan göra åt saken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0