Vilken härlig dag´

Godmorgon på er!
Jag vaknade av väckarklockan klockan 9, men var ej trött så jag kunde gå upp nästan direkt. Skönt! Sen fick jag väcka Cicci, äta frukost och ge King mat. Sen blev det en liten promenad med han. När jag kom in igen blev det duschen för min del.
Nu har jag precis gjort mig i ordning och hunnit fota lite. Tycker det är jättekul! Lite konstigt, ibland har man verkligen mycket att fota.. ( eller inte ) .. haha . Men det är jag på alla kort iaf! Men ni får stå ut !
Ska nog till Andreas sen ikväll ! Hoppas det iaf . Ska kolla det med han sen när han vaknar ^^. Och om jag ska dit kommer jag nog fota Fredrik ikväll eller imon. Då blir det fler kort för er att se ! :)

Här kommer korten på mig jag tog innan. Hoppas ni överlever x) . ( De två första korten är tagna med min kamera, rästen med Ciccis )





Sådär ja !  Så ser jag ut idag, om någon ville veta . hah ..

Ne nu ska jag ringa mamma !  ska kolla upp lite grejer . 

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0