Well, now another day is gone

Goddag på er =)  Idag har varit en bra dag! Dagen har gått sakta men den har varit ganska kul. Åt lunch med Andreas och några klasskompisar till honom idag, det va kul, har inte gjort det mer än en gång innan tror jag. Behövde umgås med några andra i några minuter.. (; 
Har inte så mycket att skriva just nu. Sitter och lyssnar på Lady Gaga och tänkte skriva lite på min persondatorer - svenska - uppsats. Behövs verkligen. Tänkte ta pappa till hjälp med, blir mycket lättare och roligare när man får lite hjälp!
Har ni haft en bra dag? (:


Bjuder på en gammal bild som jag tycker om (;

( Vet ej om jag stavat rätt och så på rubriken? Men tänkte börja skriva rubrikerna på engelska, när jag kommer på nåt bra. Tycker det är ett fint språk! )

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0