Blå Jungfrun idag.

Hejsan. Idag blev det en liten gratistripp till Blå Jungfrun. Fotade en massa och sådär, men orkar inte ta upp min egna datorn nu så sitter på syrrans. Tänkte , att imorgon kommer jag hem , och då kan jag ju lägga in bilder och visa för er som inte varit där! Det är himlans mysigt faktiskt. Fast en promenad till runt ön är nog mer än jag klarar av. Nästa gång måste jag ha badkläder med mig... Det var så varmt... ! ^^

Nu ska jag sätta mig och läsa ut sista harry potter boken. haha. har läst hur mycket som helst nu under sommaren. Har som sagt snart läst ut sista harry potter boken (och alla de tidigare, det finns sju sammanlagt) sedan har jag lyssnat slut på två ljudböcker (under tideen jag jobbade) och hann nästan lyssna slut på en tredje. Ljudböckerna var sagan om ringen böckerna. Jag lyssande självklart på den i ordning. Får försöka få tid till att lyssna klart på den sista en dag.

Puss. :)

Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Ja idag va vädret riktigt bra :) Åh, mysigt!

2010-07-28 @ 02:07:38
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0