Gym igen

Hejsan! Det var ett tag sedan nu ju. Har haft lite att göra. Har dels varit hos Andreas nu i helgen, och så nu igår började vi renovera vårt badrum så jag har försökt hjälpa till så gott jag kan där. Vi har lite möbler som ska sättas ihop osv. Bilder på badrummet kommer sedan när det är klart. Troligtvis blir det helt klart på torsdag med golv och väggar osv, men inte förän på fredag räknar vi med att alla grejer är där vi vill ha dem.

Det kommer bli kalasfint är jag säker på!

Idag har jag varit inne i stan. Gick först omkring lite med Cajsa och Sanna. Vi snackade lite , gick i affärer och sedan, vid tre, gick jag till gymmet. Andra gången nu på två veckor. Inte helt fel för att vara från mig! Idag tränade jag armar, nacke och axlar, fast även lite ben då jag tycker jag behöver träna mina knän.

Det är faktiskt väldigt roligt att gymma. Speciellt då man gymmar med någon som kan alla maskiner osv. Vet vilka som är bra till vad och hur man ska göra. Jag gymmade med Gustav idag, precis som förra tisdagen. Riktigt trevligt!

Hoppas att jag tar mig till jobbet imorgon. Var riktigt trött idag och om jag är lika trött imorgon med plus att jag säkert kommer ha en väldigt träningsverk på kanske jag inte tar mig ur sängen... :s

Nehe, nu måste jag diska innan pappa kommer tillbaka.

Ha en bra kväll!

Puss :)


Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Allt bra?

2010-07-22 @ 15:26:56
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: ida

Hejsan, allt bra?

2010-07-22 @ 18:46:37
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/
Postat av: Falkann

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 13:18:34
URL: http://falkann.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0