New phone

Hejsan. Idag blev det ett litet snyggt inpulsköp av mig. Blev en ny mobil. Det var pappa som ringde hem och frågade om jag ville ha den som jag funderat på lite. Hade dock inte tänkt köpa den än på ett tag... Men det var ju kanon, så nu sitter jag och för över lite grejer från det gamla minneskortet (som tyvärr inte funkar i den nya mobilen) till det nya minneskortet. Just ja! Har inte talat om vad det är för mobil än ju .. Haha :) Det är en Sony Eriksson Xperia mini. Om ni hört talas om den? Tror det var ett bra köp jag gjorde! Om jag så skulle tröttna eller så kan jag ju alltid byta tillbaka till min gamla fina mobil. Har ju lite valmöjlighet nu!

Nej nu måste jag fortsätta om jag ska bli klar ikväll.. haha . :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0