Nyklippt

Hej. Var lite stressigt imorse. Jobbade till elva och sedan slängde jag i mig lite mat, bytte om och stack iväg till frisören. Hon jämnade till håret och blekte det. Så nu är min utväxt äntligen borta! haha, vad bra det känns :) Kort kommer med tiden. Just nu är jag inte hemma, så kan inte lägga in på datorn. Är hos Andreas i helgen nämnligen.
Nu sitter jag och väntar på att Andreas ska komma ner. Vi ska se supernatural så fort han klarat något på tv-spelet han håller på att spela. Men jag har väntat väldigt länge nu. Kanske har han glömt mig och trollats tillbaka in i tv-spelets värld?... hmm. Kanske är bäst att ta reda på det och ge honom en påminnelse :)

Har ni haft en bra dag? :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

kom igen, släng in en bild på håret :D



sv; tack för att du länkade hemsidan. Verkar vara ett bra ställe :) kram

2010-07-16 @ 23:01:35
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0