Min enformiga dag

Alltså oj vad dålig jag är på att uppdatera här nu för tiden. Men vet inte, har aldrig något att skiva om känns det som. Sitter heller inte jättemycket vid internet längre. Har börjar se film och serier mer nu.
Min dag har ungefär sett ut såhär:
-Skola
-Äta
-Se på Supernatural
-Göra lite matte
-Se på Supernatural
Har sammanlagt sett sex avsnitt av SN idag. Är på säsong fyra. Snacka om att denna serien inte tappar mitt intresse! Avnitt nr 4 på denna säsongen var underbart. Satt och skattade som bara den. Helt sjukt... x) Ska inte avslöja vad som händer men kul är det.. ;)
Nu ska jag göra lite matte igen. Sen lägga mig och se Twilight!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0