Onsdag igen

Hej. Idag är det inte strålande solsken ute, vilket jag inte riktigt vet vad jag ska tycka om det. Skönt med sol men ändå skönt med en dags vila utan att vara rädd att bränna sig ännu mer.

Har jobbar klart för dagen (vid 10 iofs), och tänker slappa hela dagen. Imorgon jobbar jag bara tre timmar så slutar klockan 9. Det är skönt. Kunna gå hem och lägga sig ett tag igen.

Håller på att fixar med bilder nu. Fast det gör jag på min stationära dator (sitter vid min gamla bärbara nu för har inte internet på den stationära.). Om ni kolla in här senare ploppar det nog upp lite foton allt eftersom. Bland annat från midsommar och när king leker i vattenspridaren.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0