Sooool

Goddag! Ett tag sedan jag skrev nu, ehe. Började jobba igår och hade inget internet hemma. Eller jo det har jag ju, men orkar inte sätta upp min dåliga bärbara dator. tre´s modem som jag brukar ha på min stationära är nere på gunnarsö. Igår var Cicci, Mamma och pappa i Jönköping. De kom hem med en ny bärbar dator (till Cicci). Det är den jag sitter vid just nu. Sedan hade pappa även köpt en ny mobil. En sån där Sony Eriksson xperia mini. Minns inte om den hette så, men nåt sånt tror jag. SJälv blev jag väldigt sugen på att köpa en likadan mobil, så det blir nog så så småningom.
Nu ska jag spela sims. Sedan, framåt 8- halv 9, ska jag sova! Ska upp tidigt imorgon och jobba igen. Började igår.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0