10' data?

Tjohopp! (: Har precis suttit och diskuterat massa saker med pappa, och en av sakerna var vad jag ska lägga mina pengar på först. Har inte mycket pengar alls att spändera och det är en lång lista på saker som jag ska lägga pengar på, för eller senare.
En av sakerna jag ska försöka få råd till snart är en bussresa till och från Göteborg. Ska åka upp och hälsa på Magnus och Tania ! Askul!
En annan sak jag ska lägga lite pengar på är en ny bärbar dator. En 10' hade jag tänkt mig. Den måste inte vara så bra och inte dyr, utan en liten smidig dator som är lätt att ha med sig. En bra bloggdator helt enkelt ! (a)
Skicka gärna länk på någon bra om ni vet ! :)

Nu ska jag på toa, sen ska jag spela sims ett tag.  Wiiie ! Testa det nya LYX OCH DESIGN som jag köpt i helgen ! :):)

Puuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0