CP TV!

Jaha, springer ner till TVn två minuter i nio för att hinna sätta på den innan CSI börjar. Boxen var redan på så det va bara till att sätta på TVn, men då va det ingen bild! Bara vitt! Sen bytte jag skartar och testade massa, som jag vet att man ska göra på denna TVn, men inget funkade för att få bild!  Jävla Helvete!   "/   Och inte nog med det så va pappa ute med King nu med, och mamma är ju inte precis så teknisk..  Och nu när pappa är inne är det inte ens lönt att kolla på CSI.. Det är början som är viktigast och nu har jag redan missat 10 minuter av 40, eller hur lång den nu är ... Faaan!   Min kväll är förstörd :(

Ursäkta svordomarna, men jag är aaarg!

Kommentarer
Postat av: Williammonica

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2012-05-10 @ 11:34:33
URL: http://williammonica.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0