Dansdag idag

Tjohopp.  Hade dansdag idag i skolan ,  och med dansdag menas det inte att man dansar oavbrutet hela dagen, utan man dansar en timma och en kvart :) Men däremot turas klasserna om att dansa,  så någon klass dansar hela tiden så att säga .. ;) haha,  vet inte om någon fattade ? Hur som helst; Vi dansade i en timma och en kvart och under den tiden hann vi med 15 danser, och vi dansade med tre olika personer.  Den första jag fick dansa med vet jag inte vem det var,  men han va duktig iaf ! Snurrade mig grymt mycket på bugg, så blev hemskt trött redan efter första dansen x)  Min andra partner var Teo i min klass,  han va med duktig, fast inte på bugg x) Han rörde armen alldeles för snabbt och i fel takt .. :P Men det fungerade!  Min tredje partner var Jocke, han gick i min klass den veckan jag gick på SP, och jag har också gympa med honom nu. Han va nog roligast att dansa med, för han pratade lite och sådär :) , va rätt duktig också !

Nu orkar jag inte tjata mera .. ^^

Ska göra klart min engelska,  sen typ.. ja, lära mig engelskan :s

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan det varit martin ström du dansade med först ? han går i min klass och hade typ ett enormt stort sk sugmärke på halsen trots att det inte var de ?? aja om du fattar är en annan femma :P

2010-03-17 @ 20:23:35
URL: http://youbellmyheart.blogg.se/
Postat av: Lisa

aww vänligt av dig =) jaha det kan varit stickan,osckar eller den tredje som jag ej vet namnet på xd

2010-03-17 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0