Hjärt- och lungräddnig

Hej. På morgonen idag när vi skulle ha CAD blev min halva av klassen skickad iväg till OP, för vi skulle lära oss hjärt- och lungräddning. Såg en film och övade på dockor och på varandra. Lite roligt var det, men att trycka 30 gånger på dockans bröst flera gånger om tog kol på min hand. Måste tryckt fel, för den är svullen och jätteöm nu ! O.o ... :s   Hoppas det går över till jag kommer hem.. Jobbiiigt ..

När jag kommer hem ska jag koncentrera mig på engelskan först och främst. Har ett tal jag ska hålla imon, och hade tänkt att det skulle handla om studiebidraget, rubriken är "Raise The Study Grant" . Hoppas det går bra !

Nu ska jag ta och spela poker (på facebook) ^^ Se hur det går :)

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0