Legend of the seeker

Tjo. Har precis tagit mig en macka nu, sitter och ser på legend of the seeker. Det är en väldigt bra serie faktiskt! Väldigt spännande. Fick även reda på att Flach Forward börjar ikväll igen, en serie jag följt innan, men eftersom jag ska upp vid 3 inatt för att sedan åka till ullared vill jag inte se det ikväll. Spelar in det ist, så får jag se om jag hinner se det imorgonkväll sen.

Har en massa läxor att göra i helgen känns det som. Har en stor hög bredvid datorn men SH, NK, ENG, MA ^^ Blä alltså..  Prov i SH och inlämningsuppgift i NK, det andra är typ glosor och läxa bara.

Ne ska nog stänga av datorn snart tror jag.. Säger godnatt nu ifall jag inte hinner det sen :)

GODNATT ! Puss ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0