Mycket fotande - och mer ska det bli!

Jajamensan! Det stämmer :) Känns som jag har fotat mer i helgen än jag gjort de senaste veckorna tsm .. ! Men ska försöka fortsätta med samma takt nu! Jag glömmer hela tiden hur mycket jag älskar att fota tills jag börjar fota igen. Helt sjukt men sant!
Just nu sitter jag och laddar upp kort jag tog innan idag, när jag och Bea och familjen var ute och skottade lite. Försöker få bort snön från huskanterna lite.  Det är tungt, men jag får lite inkomster iaf! :)

Fotorna kommer alldeles snart! Måste redigera dem lite grann bara först.

Nästa lördag ska jag fota på Musik Direkt i Vetlanda. Det är i Njudungsgymnasiets aula och kostar 30 kr i inträde :) Tror det början klockan 18.00 , om jag inte minns fel. Ska bli underbart att ge sig ut och fota lite band igen ! Så länge sen nu :) .

Nu ska jag ta itu med fotorna, sen kommer de upp här.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0