Shopping - Shopping

Här kommer två foton på allt jag köpt ( tror det är allt iaf ... ).
BH (Vit med knäppning fram)
Spetstrosor (Svarta)
Schal (Rosa/lila)
Kjol (Blå)
Jeansshorts (lite längre)
Linne (Blått)
USA-sockor (Svarta)
Långärmad (Grön-vit)
Klänning (blå-vit)
Kalsonger till Andreas (Grön-lila)
Strumpor till Michael (Svarta)
Tavla (stad)
Tavla (ros)
Tavla (Marilyn Monroe)
Film (Luftslottet som sprängdes)
Film (Ace Ventura, den galopperande detektiven rider igen)
Film (Michael Jacksons "This is it")
Tuggummi (Extra)
Sudd och Pennvässare
Stiftpenna och stift
Mugg
Läppsyl (rosa)
Deo (Dove)
Deo-spray (Dove)
Engångsrakhyvlar
Affisch (Coctailglas)
Affisch (Kattdjur)
Tror nog det var allt :) Eller det mesta iaf! Rätt nöjd med mina köp kan jag ju tillägga!
Puss på er .

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

underbart med nya saker :D! inte lite du hittat ;)

2010-03-28 @ 21:57:41
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0