Studiedag på onsdag

På onsdag är det studiedag så jag hade tänkt att åka hem till Andreas imorgon efter skolan. Det kommer bli lite ensamt, för Andreas ska delvis stanna kvar i skolan och repa och sedan ska hans klass till Jönköping, det va något de skulle kolla på, minns inte vad ^^. Vet inte när han kommer hem, men gissar på framåt 11 - 12 . Men jag får väl klara mig ... "/ Får spela sims med Andreas lillasyster och se på tv hela kvällen.
Kommer inte ta med mig kameran, för tycker det blir jobbigt. Ska nämnligen ta med mig min dator hem på onsdagen sen (andreas lånar den av mig).

Nu ska jag kolla min facebook, sen blir det CSI (får hoppas att TVn fungerar idag!).

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0