Studiedagen blev OK

Hej och hallå! Har varit hos Andreas från igår till idag så har inte kunnat blogga något. Det har blivit en hel del simsspelande med hans lillasyster och så lite pokerspelande och , ja, TV :)
Idag när mamma, pappa och Cicci kom förbi hoppade jag och Andreas med, för vi skulle in till stan. Skulle kolla efter en säng till mitt rum och hyllor och sen handla mat med då. Cicci skulle även göra en synundersökning på Synsam så medan hon gick dit gick jag och Andreas till Willys där han köpte chips. Och eftersom Andreas är så snäll ibland fick jag en 200g chipspåse själv :) Det va typ " ta tre för 25kr " ^^ . Aja,  sen åkte vi till Holsbymöbler, testade massa sängar och hittade en asskön säng som jag inte fick köpa ändå, för den va för dyr ^^ Och så fick jag bestämma mig för en annan säng ist, och ja, det fanns ju fler sköna så det gick :)  Ska nog tillbaka dit någon dag framöver och köpa sängen, måste bara få soffan (som jag sover i nu) såld först, för har ingenstans att ha den sen. Efter Holsbymöbler åkte vi till Jysk och kollade sängar och hyllor. Där köpte jag en vit hylla men blev inte så fäst vid någon säng tyvärr. Va även inne på Expert en sväng, men hittade inget jag hade råd med... Sen blev det OnOff och maxi och sen lämnade vi Andreas och åkte hem.
Nu sitter jag här och har precis ätit. Funderar på att göra lite svenska - har några ord jag ska kunna tills imon - sn ska jag nog antagligen spela sims 3 eller ska jag se på The Vampire Diares...  Hmmm....  Eller båda kanske ?? !!

Hoppas ni haft en bra studiedag?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0