Sunday 100328

Hej. Vet inte om jag glömde skriva igår att jag köpt nytt skynke och gardin med? Till mitt rum :) Håller ju på att göra om.
Här är en bild på det nya skynket (t.v) och det gamla (t.h).


Här kommer även en bild på min nya gardin :)


I fredags när Cicci kom hem från Segersta började hon träna King att "spela död". I början va det jättesvårt, han fattade verkligen ingenting, och nu, två dagar senare kan han det! :) Helt sjukt bra! Rulla runt kan han med nästan helt klart, började träna lite på det med i fredags, fast inte alls lika mycket som spela död. Vilken duktig hund!

Testade ett par av Ciccis nya glasögon med innan ;) haha. tänkte bjuda på en bild ^^ Ni kan ju observera att jag inte har något smink på mig .. Vilket syns rätt väl ^^


Idag kommer jag sitta större delen av dagen med läxor tror jag. Har endel att göra.. "/  Men ska försöka få lite tid till att fixa på rummet. Kanske sätta upp hyllor/tavlor mm :) Så kul att göra om!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0