Host host ^^

Hej. Har hunnit med endel sen jag skrev sist nu. Jag cyklade i 10 minuter (sakta) för att jag skulle ta det lite lugnt. Hostade som bara den efter det och jag har bestämt mig för att det inte blir någon gympa för mig imorgon. Aja, hur som helst. När jag tränat så duschade jag, sen satte jag mig framför CSI med lite rabarberpaj. Mums.

Kan även säga att jag tror jag fått svar på lite funderingar. Skönt för då kan jag sova gott inatt.

På tal om att sova. Jag har sovmorgon imon. Börjar inte skolan förän halv ett. Det är rätt gött alltså! Inget man tackar nej till. Speciellt inte när jag övertalat mamma om att hon ska skjutsa in mig till skolan. Kan alltså sova till jag vaknar av mig själv imon. Underbart (!).

Nu ska jag bjuda på en redigerad bild på Medea sen gå och lägga mig och se på tv tror jag. Är faktiskt trött! Haha.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: jennie

vilket program använder du för o få bliden se så gammal ut? :)

2010-05-11 @ 11:10:54
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0