Jag söker fotojobb!

Hej kära läsare.

Nu är det så att jag har börjat fundera lite grann. Har hela tiden fotat gratis åt nästan alla. Men det tjänar jag som fotograf ingenting på egentligen? Tänkte därför göra lite ändringar.

Jag söker nu fotojobb. Fotar allt du vill. Personer, band, föremål osv. Priset kan vi diskutera. Jag kommer inte ta mycket, men tycker det är bäst om vi kommer överens om ett bra pris tillsammans?

Jag bor lite utanför Vetlanda men kan sticka iväg en bit om jag får resersättning.

Vill ni se foton jag har tagit kan ni klicka runt lite här på bloggen. Har lagt upp det mesta.

Om ni har några frågor eller om ni är intresserade kan ni höra av er till mig!

[email protected]
0738482105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0