Rädda min sommar?

Hej. Har verkligen satt mig i en svår situation nu. Det är snart Juni månad och jag har ingen sommarjobb. Har sökt och sökt och sökt, men då jag sökte ( i feb och mars ) då var det fullt överallt. Nu idag fick jag frågan om jag var intresserad av att jobba på samma ställe som förra sommaren. Städa nere på bruket. Men jag är så osäker. Väljer jag det jobbet kommer jag ångra mig varje sekund, men tar jag det inte kommer jag inte ha ett öre på hela sommaren och hamna massa massa back sen efter sommaren. Alltså. Har lust att bara gå och låsa in mig någonstans. Vet inte vad jag ska ta mig till "/.

Är det ingen där ute som har lite jobb till mig? Jag gör vad som helst!

Nu ska jag vara lite positiv ist. Hade fläta idag (Y). Eller har det fortfarande, men ah. Det va rätt skönt. Brukar aldrig ha någon "frisyr".


Lägger in denna texten igen. Bara för att NÅGON ska höra av sig. Jag låter jättegnällig, men jag lovar jag är snäll :).

Jag söker sommarjobb. Du vet möjligtvis inte någon som skulle behöva en billig fotograf någon gång? =) Måste i och för sig inte ens vara i sommar utan kan vara när som helst när jag har tid. Om du kommer på någon kanske du kan höra av dig -0738482105 eller på msn/mail? Fråga gärna runt! Skulle vara jättesnällt! =)
Bor lite grann utanför Vetlanda, i Småland men åker gärna iväg också.
Jag tar 100kr + reseersättning.
Tack på förhand!


Har fått min kamerasladd nu så har en del nya foton att lägga upp. Tror dock inte jag hinner ikväll, men ni får ha tålamod :)

Puss.


Kommentarer
Postat av: emma

hej sötnos, har frågestund på bloggen skulle vara trevligt om du skrev någon:)

2010-05-19 @ 21:34:10
URL: http://ovanligatjej.blogg.se/
Postat av: Yoursooofine - Josefine

Så lite så:) hur mår du då?

2010-05-19 @ 21:53:09
URL: http://ysf.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack snälla du!

Har skrivit ett JÄTTElångt inlägg om min sjukdom.. men har trots det inte fått med allt. Skriv gärna en kommentar och fråga det du undrar. Jag har massvis mer att berätta.

Kram

2010-05-19 @ 23:11:29
URL: http://scenbloggen.com/carolines
Postat av: Carro

Ojj shit. Förlåt!! Det var fel Jessica!! Du kan ta bort den kommentaren om du vill! Tack för att du sa till. Ska skriva i rätt blogg nu :P

Kram

2010-05-19 @ 23:28:44
URL: http://scenbloggen.com/carolines
Postat av: Carro

Hej hej! :)

Vad trevligt, självklart ska jag höra runt. Jag gör än så länge bara TFP jobb men hör av mig om det skulle bli aktuellt.

Kram



DÄR KOM RÄTT KOMMENTAR! HAHA, SORRY VAD FEL DET KAN BLI IBLNAD! :)

2010-05-19 @ 23:31:10
URL: http://scenbloggen.com/carolines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0