Sovmorgon.

Godmorgon mina söta läsare. Gick upp ur sängen lite efter nio i morse. Skulle upp och äta frukost och ge hunden mat. Nu har jag även hunnit gjort mig i ordning och sitter just nu och väntar på att klockan ska gå. Vet inte riktigt vad jag ska göra tills mamma kommer hem. Hon är ute med King just nu nämnligen. Jag börjar skolan halv ett idag och mamma ska skjutsa in mig någon gång mellan halv tolv och kvart i tolv. Blir rätt lagom. Då är jag inne mellan tolv och kvart över.

Har två lektioner idag. Matte och idrott. Fast idrotten tänker jag inte delta i idag. Har hostat förfärligt mycket nu hela morgonen. Det kittlar något grymt i halsen hela tiden. Får det inte att sluta. Asjobbigt, men jag får stå ut.

När jag kommer hem från skolan sen ska jag äta middag, sen sätta mig med läxor. Har lite grann att göra tills imorgon. Vet inte hur mycket det är jag ska göra än utan vet bara vilka ämnen det är; "naturkunskap" och "teknik och företagande".

Nu ska jag sitta på fb tills mammsen kommer hem. Kanske packa ihop skolväskan med lite snabbt.

Ha en bra dag! Puss.


Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Tack så mycket! :D Jag har fotat i över 2 år med systemkamera.

2010-05-11 @ 11:58:20
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Pia

Sv: Minst sagt jobbigt. Jag har inte varit sjuk på 8 månader. Hela förra året var jag sjuk hela tiden, tills jag opererade bort blindtarmen :P

2010-05-11 @ 12:28:09
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: mikaela ~

sv; okej, tack för din röst! :D

2010-05-11 @ 16:42:02
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0