Fota Lucifer och Rex.

Godkväll, eller godnatt kanske jag till och med borde säga. Har varit en lite rörig dag idag. Först matte-nationella fram till 12.30 i skolan, sedan två och en halv timmas persondatorer på det.

Efter skolan följde jag med Caroline hem. Hade fått ett litet jobb av henne. Skulle fota hennes häst Lucifer och hennes hund Rex. Jag fick betalt med :). Nu kommer lite foton jag tog. Alla kort är tagna av mig, förutom det kortet som jag är med på då ( jag är i vit jacka ).





















Hoppas ni tyckte om korten. Skulle bli glad om jag fick lite tips och kritik. Vill kunna bli en bättre fotograf.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Jeannette

utroli fine bilder

2010-05-30 @ 22:59:16
URL: http://krohnfoto.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0