10/11 -10

Onsdag, precis som alla andra onsdagar. Nästan iaf.
Denna onsdagen var ungefär som alla andra onsdagar. Jag har min långa rast mellan ett och tjugo i fyra - som vanligt, trafikkunskap som vanligt och får gå kvar och vänta på bussen till halv sju som vanligt. Men på min långa rast passade jag på att möta upp Mikael Vinalm (han som jag fotat åt tidigare och som jag ska fota åt på lördag) för att se Allianskyrkan som jag ska fota i. Har aldrig varit där inne tidigare så jag tror och hoppas att det var en fördel att se hur det såg ut där inne när det inte var fullt med folk, mörkt osv. Det är nämligen festival där på lördag. Efter mötet så satt jag och pluggade till ett prov vi har på fredag och sedan var det trafikkunskap.

Lite shopping fanns det tid till minsann.
Självklart var jag tvungen att kika lite i affärer med efter trafikkunskapen. Jag hade bett Andreas stanna kvar i stan för att hålla mig sällskap efter trafikkunskapen så det gjorde han snällt. Mötte honom i JC, där jag ändå skulle kika lite (de har flyttrea där nu), men hittade inget spännande direkt. Sedan gick vi till HM. Där var det andra bullar. Jag älskar HM:s underkläder. Det är något magiskt alltså. Som nu när jag kikade lite så ser jag en bh som lyser (inte på riktigt alltså) och jag bli kär. Jag testar den och köper den. Och bara för att så köper jag de matchande trosorna med - det är ju nästan ett måste! :) Jag är lycklig :') Men det var inte det enda jag köpte .. Ehehehe . Sedan kom mamma och dem in till stan (ganska plötsligt) så då åkte vi till maxi. Där hittade jag min efterlängtade dvd-spelare som jag varit utan alldeles för länge nu. Flera kvällar i rad har jag stängt av datorn och varit på väg att sätta i en film - när jag upptäckt att min dvd-spelare inte står kvar pga att den gått sönder. Ledsamt det där när man är en sån filmälskare som jag är!

Nu blev det väldigt mycket känner jag!
Såhär mycket var nog länge sedan jag skrev.. Ehe. Nu ska jag ta och packa upp min nya dvd och inviga den ikväll med första final destination filmen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0