Jag hatar dessa dåliga bussförbindelser!

Godmorgon. Sitter i skolan. Hatar busstiderna som finns. Vad ska man göra? Mamma och pappa jobbar, jag börjar skolan klockan halv tolv men måste ändå åka in tidigt till skolan för att sitta här ensam medan alla andra har sovmorgon. Jag hatar det! Tur att det är ett undantag denna veckan att vi börjar så sent. Hade aldrig pallat med det varje vecka. Om jag bara hade massa massa pengar skulle jag inte tveka utan då skulle jag försöka få tag i en lägenhet här i stan. Shit vad skönt det vore! .. Någon som har varit i en liknande situation som jag? Dåliga busstider, vara tvungen att sitta i skolan tre timmar innan man börjar eller tre timmar efter man slutat för att vänta på bussar. För er som inte har det kan jag bara tala om att det suger.
Btw har jag bara två timmar kvar att vänta nu. Yeii.

Kommentarer
Postat av: gue

då vet ja vad du tycker ^^ händer ikväll annars? :)

2010-11-26 @ 13:53:48
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0