Min dröm om framtiden.

Jag har nu bestämt mig vad jag vill med mitt liv. Jag ska först gå ut tvåan. Sedan ska jag starta upp ett foto-företag till sommaren och köra det parallellt med sista året på gymnasiet.
När jag gått ut gymnasiet kämpar jag på med mitt företag och när jag känner att jag har råd ska jag gå fotoskola på Gotland.
Det jag brinner för är fotografering, och jag tycker själv att jag börjar bli ganska duktig. Eller jag hoppas det i alla fall.
Jag märker själv att jag har utvecklats. Ser jag tillbaka på gamla foton kan jag ibland inte förstå hur jag tänkte när jag tog den, för jag hade gjort helt annorlunda idag.
Jag börjar få lite småjobb nu också. Fota konserter osv. Inte jättemycket, men det är en bra bit på vägen! Jag knyter kontakter som jag sedan kommer ha nytta av i mitt företag.
Jag vill med hela mitt hjärta bli en proffsfotograf och livnära mig på det i framtiden. Det är min dröm, mitt mål med livet.
Jag har nu bestämt mig vad jag vill med mitt liv. Jag ska först gå ut tvåan. Sedan ska jag starta upp ett foto-företag till sommaren och köra det parallellt med sista året på gymnasiet. När jag gått ut gymnasiet kämpar jag på med mitt företag och när jag känner att jag har råd ska jag gå fotoskola på Gotland.

Det jag brinner för är fotografering, och jag tycker själv att jag börjar bli ganska duktig. Eller jag hoppas det i alla fall.

Jag märker själv att jag har utvecklats. Ser jag tillbaka på gamla foton kan jag ibland inte förstå hur jag tänkte när jag tog den, för jag hade gjort helt annorlunda idag.

Jag börjar få lite småjobb nu också. Fota konserter osv. Inte jättemycket, men det är en bra bit på vägen! Jag knyter kontakter som jag sedan kommer ha nytta av i mitt företag.

Jag vill med hela mitt hjärta bli en proffsfotograf och livnära mig på det i framtiden. Det är min dröm, mitt mål med livet.

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

sötnos :)

2010-11-08 @ 20:22:59
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: soofie

fiin blogg!

2010-11-08 @ 21:32:41
URL: http://sofiemadeleine.blogg.no
Postat av: tuvi.se

SV: Taaack så mycket (:



låter som en dröm du kommer kunna uppfylla, du tar jättefina bilder!!



2010-11-08 @ 21:47:29
URL: http://www.tuvi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0