Min skolvecka

Cam funkar bra när man inte orkar dra fram kameran!
Sitter och pluggar just nu. Tänkte passa på tills mormor och morfar kommer. Har hur mycket som helst som jag måste hinna med att beta av.
Tänkte dela med mig av hur min vecka ser ut i skol-väg.

Måndag
- "Mattetest"
- Något i Aulan
Tisdag
- "Friluftsdag" (Niorna kommer till skolan)
Onsdag
- Trafikkunskapsprov
- Fysikuppgifter
- Kemiprov
- Inlämning av "engelskauppsats"
- Engelska muntlig redovisning
Torsdag
- Inlämning av "trafikkunskapsuppsats"
- Inlämning av psykologiuppgift
Fredag
- Studiebesök på ett företag

Fullsmockat med saker. Fattar inte hur jag ska hinna allt.

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-11-14 @ 14:19:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0