Nytt fotojobb nästa helg!

Jag är lite nervös. Ska vara fotograf på en festival i Allianskyrkan i Vetlanda nästa lördag. Ska fota åt Mikael Vinalm och jag ser verkligen fram emot det. Har fått lite bilder som han skulle vilja ha liknande, och det blir lite klurigt, men jag hoppas verkligen att jag lyckas uppfylla hans önskningar! Jag blir verkligen jätteglad när jag får såna här jobb, det är så sjukt kul och man utvecklas hela tiden, underbart!

Någon annan som känner att de vill ha mig till att fota någonting (vad som helst) är jättevälkomna till att höra av sig när som helst! Lägg en kommentar i detta inlägget, eller skicka ett mail ([email protected]) om vad jobbet gäller så ställer jag gärna upp!

Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0