Stressig dag!

Vilken stressig dag! Det var länge sedan jag gjorde såhär mycket på en och samma dag. Gick upp kvart över sex, gjorde mig i ordning, gick ner till bussen tjugo över sju, åkte buss till Sjunnen, var där ca en timma innan vi åkte mot Jönköping. Sedan var jag där, gick runt i massa affärer. Sedan åkte vi tillbaka till Sjunnen igen, var där i ca tio minuter innan pappa kom och hämtade mig och Andreas, sedan åkte vi hem. Sen var jag hemma en halvtimma sen följde jag med Angelica till karaten (hade en observationsuppgift att göra från skolan) och nu äntligen är jag hemma och kan ta det lugnt. Puh!

Bilder på allt jag köpt kommer nog imorgon kväll. Orkar inte plocka och fota allt nu. Ska snart gå och lägga mig, för imorgon ska jag och Andreas med min familj till Linköping. Blir shopping då med :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0