Vart tar tiden vägen?

Allt händer när man vill ta det lugnt
Varför händer allt när det är lov för? Eller jag vet inte riktigt om jag ska se det som något positivt eller negativt än, men det känns verkligen som att man har något planerat varje dag. Är det inte det ena är det det andra liksom. Saker som jag ser fram emot är att min data borde komma på torsdag eller på fredag (!!!) och att jag ska till Jönköping på torsdag och shoppa, och på fredag ska jag troligtvis också iväg någonstans, men vet inte säkert vart det bär iväg ännu (i nuläget lutar det mest mot Linköping), det blir shopping då med. Sedan i helgen ska Andreas komma och vara hos mig. Varje dag är planerad. Till och med imorgon, för då ska jag beta av min läxhög (och kanske spela lite sims) så jag slipper tänka på det senare i veckan. Puh, kommer inte ha vilat upp mig mycket till skolan sätter igång igen på måndag.

Tiden bara flyger iväg dessutom
Idag var ju Evelina hos mig och vi tog massa kort (som ni säkert har lagt märke till?!), efter att hon åkt hem har jag tillbringat all tid framför datorn för att redigera, ladda upp foton på bloggen osv. Jag hade tänkt att jag skulle hinna spela sims idag, men tiden bara flög iväg och nu känner jag mig inte pigg på datorn längre. Funderar på att gå och lägga mig och se på Prison Break, eller någon film eller något. Trött är jag och om jag ska orkar plugga hela dagen imorgon måste jag vara pigg.
Modell: Jessica Hill (jag)
Foto: Evelina Gustavsson

Godnatt! Glöm inte att säga vad ni tycker om bilderna på Evelina!

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; haha jag tkr det mesta är tråkigt att läsa om men det är många som läser när de funderar på att köpa en viss produkt och många läser ens recensioner för att de vill att man sk läsa tillbaka, så det är alltid folk som läser:D

2010-11-02 @ 22:32:57
URL: http://starofusa.blogg.se/
Postat av: Jeni

shit vilken fin bild! :)

med mig är det bra, trött dock ^^ försöker hålla mig vaken, ska ut med en kompis sen!

2010-11-02 @ 23:33:01
URL: http://jenilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0