19/10 -10

Hade ju prov idag. I religion. Jag vet inte riktigt hur det gick, men hoppas för allt det är värt att det gick bra! Jag hade pluggat massvis men sedan när det kom till kritan så var det lite knepigt ändå... Men så är det väl nästan alltid. Håller ni inte med om det?
Nu ska jag hur som helst koppla in min nya lilla söta kamera till datorn för att titta hur kvaliteten på bilderna blir och sedan kolla videokvaliteten (har bara tagit kort på typ köket, och filmat King lite snabbt för att kunna titta kvalitet). Har jag sagt vad det är för kamera jag köpt? Jag minns inte det.. Men hur som helst är det en digitalkamera. 12 megapixlar och märket är Kodak. Än så länge är jag riktigt nöjd! Perfekt kamera att ta med på fester osv när min systemkamera kan vara lite knepig. Och så kan jag ju filma med denna kameran med, vilket är ett stort plus!
Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; jag lägger på rejält med oskarp mask på dem, då blir de sådär fina :D

2010-10-19 @ 18:02:56
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0