25 Oktober 2010

Foto på mig från i julas

Kort måndag.
Slutade tidigt idag. Eller jag slutade tidigare än tidigt, för jag brukar sluta en timma tidigare på måndagar i vanliga fall och idag slutade jag två timmar tidigare - så jag hann med tidiga bussen hem. Har alltså hunnit vara hemma en timma nu ungefär. Har ätit och fixat lite på internet hittills. Nu tänkte jag sätta mig och göra lite läxor. Har inget till imorgon, men har till lite senare i veckan som jag tänkte ta tag i redan nu - lika bra att ha det gjort liksom!

När läxorna är klara blir det nog sims.
Bara för att jag inte hann spela något igår typ så måste jag ju nästan spela lite idag ;) Det jag hann göra igår på sims var att skapa mig en gubbe, inget med! Ne nu måste jag göra mina läxor så jag får spela någon gång. Var länge sedan jag var såhär sugen!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0