Dagens fråga 12/10 -10

Nu har jag kämpat mig igenom alla sidorna i trafikkunskapen. Nu tänker jag bara hoppas att de satt sig och kanske titta igenom allt imorgon igen innan provet. Har även läst igenom kemin, vilket var som grekiska nästan de sista sidorna. Vet inte om det var alla formler, eller om det bara var jag som är så trött...
Tänkte ta en paus från pluggandet nu. Behöver det! Tänkte se ett avsnitt av Prison Break och sedan ska jag sätta igång igen. Har fortfarande massa jon-formler jag måste lära mig. Det är inte busenkelt precis...
Funderar också på att testa kaffe. Vet att jag inte har tyckt om det tidigare, men det kan väl vara bra att gilla det? Eller att minståne kunna dricka det? Jag tänkte hur som helst ge det en ärlig chans. Men lite socker och mjölk i kan det väl inte bli jättebäskt väl?
Hur dricker du ditt kaffe? Bryggt? Snabbkaffe? Med mjölk i, eller kanske grädde? Hur många sockerbitar? Eller du kanske inte har något i ditt kaffe? Berätta för mig och ge mig tips på hur man bäst lär sig dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0