Efter en lång dag i skolan skrev jag äntligen in mig.

Torsdagar är för jobbiga alltså.
Har fem stycken 1,5-timmas lektioner. Det tar på krafterna. Dessutom får jag vänta på bussen efter skolan med. Slutar tio över fem och bussen går fem i halv sju. Jobbigt är det, men oj så glad jag är att jag läser trafikkunskap (min femte lektion på torsdagarna).

Skrev in mig på trafikskolan idag.
Innan lektionen i trafikkunskap började idag så frågade jag Kim (läraren) lite. Tex om när man borde skriva in sig osv. Jag berättade även om mina planer på att utnyttja tiden på onsdagar och torsdagar då jag måste gå kvar i stan med att sitta på trafikskolan och plugga lite, det tyckte hon var en kanon idé och så fick jag skjuts ner till trafikskolan efter trafikkunskapen och så hjälpte hon mig att skriva in mig och sådär. Sedan satt jag ett tag och svarade på lite frågor på datorn och sedan gick jag till bussen.

Det känns bra.
Det börjar närma sig körkortet nu och det känns bra. Det pirrar nästan lite redan, fast att jag inte ens fyllt år än. Tiden går fort. Måste planera min tid nu framöver så jag hinner med allt jag måste hinna med.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0