Mina ursäkter

Fy på mig. Vad dålig jag är på att uppdatera nu för tiden. Men jag har varken ork eller lust. Samma sak gäller fotograferingen. Eller inte riktigt men nästan. Jag har liksom lust men har inte ork att gå en lång promenad bara för att kanske hitta något nytt att ta kort på. Behöver lite motivation, därför läser jag mer bloggar just nu än vad jag bloggar själv. Tänkte bara tala om anledningen till varför det är så dött här på bloggen just nu. Hoppas på förbättring nästa vecka då det är lov och jag får vila upp mig lite.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: guevacci

vad händer denna fredag då? =) kram

2010-10-29 @ 13:09:52
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0