Orientering - inget för mig ...

Från och med idag tycker jag inte om orientering! Det betyder bara stress för mig.
En kvart innan min buss skulle gå var vi tillbaka i gympasalen igen. Då var det snabba ryck att byta om (hann inte ens det, sitter fortfarande med gympabyxorna på mig) och tvätta av sig lite snabbt och sedan skynda bort till busshållplatsen. Som tur är så hann jag, men hann inte ta igen mig så var fortfarande röd som en tomat när jag kom till busshållplatsen , vilket jag fick höra av fler än en person.. ^^ Nee, jag gillar inte gympa, speciellt inte att vara ute i skogen och springa! Men en sak var positiv iaf, vi tog alla kontroller ;)!
Nu ska jag se ett avsnitt av Prison Break, bara för att ta igen mig. Sedan måste jag hoppa in i duschen och byta om - till pyjamas kanske?
Puss.

Kommentarer
Postat av: Saaaaaaaaaaaaaaaaandrizz<33

Sv: Det äär bara bra ;) Gjort idag`??

2010-10-05 @ 18:20:12
URL: http://kusinernaager.blogg.se/
Postat av: Timmarit

I recomend this site

2011-04-06 @ 18:02:01
URL: http://timmarit.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0