Prison Break hela kvällen, + en liten gnutta CSI.

Nu har jag sett sisådär två - tre avsnitt av Prison Break. Jag är stuck. Sjukt bra serie. Kan verkligen inte förstå att det är 22 avsnitt av första säsongen, det känns som serien kommer sluta när som helst, men sedan kommer det nya överraskningar hela tiden. Sånt gillar jag! En negativ sak är att jag ser den utan svensk text så jag förstår inte allt. Men det kommer med tiden! Det kopplas ihop mer och mer allt eftersom :).
Nu tänkte jag ta mig lite kvällsmat, sedan ska jag äta upp äggulan som mamma rört ihop - mums! Efter det ska jag se på CSI, och sedan blir det nog mer Prison Break .. ;)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv: absolut! :)

2010-10-04 @ 21:16:56
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv: haha, okej. Vilken tur att även jag kommer kunna göra sånna där coola bilder (:

2010-10-05 @ 07:51:36
URL: http://upsidedown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0