Söndag 24 Oktober 2010

Godmorgon, eller godmiddag eller vad jag nu ska kalla det.
Jag är iaf vaken, fast fortfarande trött. Visserligen är jag inte lika trött som jag var igår, men jag är fortfarande trött.

Läxor är inte alltid så enkelt när man inte är ensam om rummen.
Gjorde nyss lite läxor, skrev lite pedagogiskt ledarskap, men så kommer det fler än en person in i köket och då blir det kaos på grund av delade meningar. Tyvärr så gick det inte göra mer läxor nu. Får se om köket blir ledigt senare, annars får jag helt enkelt göra läxan i skolan istället. Klarar nämligen inte av att sitta och skriva inne på mitt rum. Vet inte varför faktiskt, men tycker det är mycket enklare att plugga i köket.

Sims är verkligen ett tidsfördriv!
Jag funderar på att starta upp sims faktiskt. Blev riktigt sugen på det nu. Fast lär ju inte hinna spela mycket med tanke på att mormor och morfar kommer vid ett och att vi ska äta sen och allt det där.

Himla tråkigt väder är det ute också.
Är riktigt sugen på att ut och fota. Men med tanke på regnet och det där så tror jag att jag skippar det just nu. Orkar heller inte ge mig iväg någonstans och ute på trädgården finns det verkligen inget att ta kort på.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0