21/9 -10 [Paintball och skavsår]

Det finns inget värre än att gå flera kilometer i ett par gummistövlar som man inte är van vid att gå i.
Idag körde vi på teknik paintball och fick gå hur långt som helst till platsen vi skulle vara på. Det slutade med att jag fick halta fram och får göra det fortfarande (även utan skor). Har ett öppen såg på hälen nu som svider som aset. Har även massa tos från strumpan i såret (för det kladdade) som jag måste försöka tvätta bort sen. Men kommer aldrig klara av det. Har aldrig haft en skoskav som gjort såhär ont. Man ska väl inte behöva fälla tårar för ett litet sår? Men nu var det riktigt svårt att hålla igen måste jag erkänna.
Men annars var paintballen okej. Jag var inte med, men jag såg på - och det var okej det med. Hade med mig kameran så jag fotade lite med, vilket ni kommer få se senare, då jag lägger ut lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0